FANDOM

* Hej, jestem Bratty, a to moja przyjaciółka Catty.
* Hej, jestem Catty, a to moja przyjaciółka Bratty.
- Bratty i Catty przedstawiające się

Bratty i Catty to sprzedawczynie, które mają swój sklep w prawej alejce od MTT Resort. Są najlepszymi przyjaciółkami i często mówią na raz to samo lub kończą po sobie zdania. Sprzedają rzeczy znalezione na Wysypisku Śmieci, włączając Mystery Key.

Wygląd Edytuj

Bratty jest wysokim, zielonym aligatorem, który nosi różową chustę z żółtymi i niebieskimi ozdobami po bokach. Ma żółte włosy, których końcówki skręcają się w loki.

Catty jest korpulentnym, fioletowym kotem. Ma na sobie niebieski kombinezon z żółtymi guzikami i futerkiem na ramionach. Ma krótkie, czarne włosy z niebiesko-fioletowymi końcówkami. Nosi kolczyk w lewym uchu.

Główna historia Edytuj

Neutralna i Prawdziwa Pacyfistyczna Ścieżka Edytuj

Bratty i Catty sprzedają rzeczy protagoniście, włączając broń, pancerz, leczące przedmioty i Klucz do domu znajdującego się obok domu Napstablooka w Wodospadzie. Catty przyznaje, że wszystkie te przedmioty pochodzą z Wysypiska Śmieci, ale wspomina, że to naprawdę dobre śmieci.

Ludobójcza Ścieżka Edytuj

W tej ścieżce, Bratty i Catty opuszczają swój sklep. Na napisie przy wejściu jest napisane "Ale, wiesz.", "Nikt nie przyszedł i tak dalej.". Zostawiły notatkę napisaną żelopisami, na której powiadamiają, że Alphys zabrała je do jakiegoś bardzo bezpiecznego miejsca i jeżeli ktoś to czyta to niech nawet nie myśli o ukradzeniu ich przedmiotów. Protagonista może zabrać przedmioty i pieniądze bez względu na notatkę.

Dialog Edytuj

Uwaga! Poniżej znajduje się fanowskie tłmaczenie. oryginalny tekst znaleźć można tutaj.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Imiona Bratty i Catty to prawdziwe słowa. Bratty w języku angielskim opisuje zepsute, bezczelne i źle wychowane dziecko (odnosi się do braku szacunku i respektu w wypowiedziach Bratty). Catty oznacza i osobę, która "jest celowo zjadliwa w swoich uwagach" (odnosi się do części wypowiedzi Catty, które są celowo lekceważące) i "kotopodobne" (w odniesieniu do wyglądu i zachowania Catty).
  • Jeżeli Upadłe Dziecko zostanie nazwane Bratty, pojawi się komunikat "Tak jakby, OK, tak myślę."
  • Jeżeli Upadłe Dziecko zostanie nazwane Catty, pojawi się komunikat "Bratty, Bratty! To MOJE imię!"
  • Można je zobaczyć w Napisach Końcowych Prawdziwej Pacyfistycznej Ścieżki, oglądające występ Mettatona.[1]
  • Z ich dialogów wynika, że obie kochają się w Mettatonie.
  • Kiedyś Alphys mieszkała na ich ulicy.

Przypisy Edytuj

  1. https://youtu.be/8yru0mRndqY?t=31m9s

Więcej z Fandomu

Losowa wiki