FANDOM

Spoiler.png

Nie mogę iść do piekła, mały dziwaku. Skończył mi się już urlop.
- Burgerpants na Ludobójczej Ścieżce.

"Burgerpants" - pracownik MTT-Brand Burger Emporium - restauracji ulokowanej w MTT Resort. Jest ostatnim sprzedawcą w grze, a jego towary są najdroższe.

WyglądEdytuj

Burgerpants to 19-letni, pomarańczowy, kotopodobny potwór. Nosi małą czapeczkę z literą "M", która jest częścią jego stroju roboczego.

CharakterEdytuj

Burgerpants to bardzo zestresowany pracownik, który nienawidzi swojej pracy oraz pracodawcy. Przyznaje, że kiedyś pragnął być aktorem, co może być powodem tak wielu wyrazów jego twarzy. Burgerpants potrafi być sarkastyczny, gdy się zdenerwuje. Ma cyniczne nastawienie do świata jak i do swojej własnej przyszłości, a w szczególności do atrakcyjnych osób. Pomimo tego, wydaje się wciąż mieć nadzieję, że nadejdą lepsze czasy.

DialogEdytuj

Neutralna i Prawdziwa Pacyfistyczna ŚcieżkaEdytuj

Uwaga! Poniżej znajduje się fanowskie tłumaczenie. Oryginalny tekst znaleźć można tutaj.

GaleriaEdytuj

SpriteEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Bpantsconceptart.png

Prototyp wyglądu Burgerpantsa

  • Po nadaniu imienia upadłemu dziecku "BPants", pojawi się odpowiedź "Serio zadowalasz się byle czym."
  • Muzyka w sklepie jest na 0.7 prędkości, nawet na Prawdziwej Pacyfistycznej Ścieżce.
  • "M" na czapce zmienia się razem z wyrazami twarzy Burgerpantsa.
  • Burgerpants jest jedną z kilku postaci, których ostateczna forma nie różni się od prototypu.
  • "Burgerpants" nie jest imieniem postaci, a jego przezwiskiem. Jego prawdziwe imię jest nieznane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki