Burnt Pan (ang. Spalona Patelnia) jest bronią, którą można znaleźć w Hotland. Jest powiązany z Zieloną DUSZĄ. Jej defensywnym odpowiednikiem jest Stained Apron.

Atakując tym przedmiotem pojawią się cztery linie zamiast jednej. Jego animacja ataku wygląda jak błysk gwiazdy, który następnie przechodzi w okręg ośmiu gwiazd odlatujący ku bokom ekranu.

Patelnię można znaleźć w Hotland. Znajduje się w okolicy pierwszych odpowietrzników parowych. Aby go odnaleźć należy przeskoczyć z dwóch pierwszych wentylatorów na ten skręcający w prawo. Prowadzi on na większy kawałek podłoża. Schodząc na południe można znaleźć pomieszczenie z jednym odpowietrznikiem na środku i dwoma wysepkami po obu stronach. Z odpowietrznika należy skoczyć w lewo. Tam znajduje się patelnia.

Ciekawostki Edytuj

  • Burnt Pan to jedyna broń mająca dodatkowe użyteczne efekty (gratisowe HP) przeciwko ostatniemu przeciwnikowi na Ludobójczej Ścieżce, jako że ten zawsze ginie niezależnie od mocy ataku. 
  • Burnt Pan jest nawiązaniem do broni grywalnych żeńskich postaci (poza Pippi) z serii Mother.

Więcej z Fandomu