FANDOM

Ta strona dedykowana jest wszystkim osobom które pomagały w tworzeniu UNDERTALE. Kolejność nazwisk jest taka sama jak w napisach końcowych Prawdziwej Pacyfistycznej Ścieżki i Neutralnego Zakończenia.

Toby FoxEdytuj

Annoying Dog

Główny artykuł: Toby Fox

Toby Fox to główny deweloper i kompozytor soundtracku. Twórca ten jest głownie znany ze swojego wkładu do webcomicu Homestuck i 2009 Earthbound Halloween ROM Hack.

W grze jest reprezentowany przez Annoying Doga.

Temmie Chang Edytuj

Główny artykuł: Temmie Chang

Tuyoki ks

Temmie Chang jest artystą wspomagającym w UNDERTALE. W jej wkład wchodzą grafiki koncepcyjne, intro gry, sekwencja wspomnień Asriela, dwa sklepy (+jeden tworzony wspólnie), kilka postaci NPC i sprite'ów, Dom Toriel i inne miejsca tworzone wraz z Toby'm.[1][2]

W grze jest reprezentowana przez Temmie.

JN Wiedle Edytuj

JN Wiedle, znany także jako Jones, jest freelancerem zajmującym się tworzeniem kreskówek i komiksów w swojej bazie w Brooklynie. Ich webcomic, Helvetica, opowiadający o szkielecie nazwanym po foncie Helvetica jest inspiracją dla imion braci; Sansa and Papyrusa, których imiona także pochodzą od nazwy fontów.

Magnolia Porter Edytuj

Magnolia Porter to freelancer, zajmujący się ilustrowaniem, znanym najlepiej ze swojego webcomiicu Monster Pulse. Uczestniczyła we współtworzeniu potworów.

Gigi DG Edytuj

Gigi DG(Urodzona 31 Maja), niegdyś znana jako Peachifruit, to artystka tworząca komiksy internetowe Cucumber Quest and Lady Of The Shard i wcześniej Hiimdaisy. Jej wkład w grę ograniczył się do kilku dodatkowych grafik oraz testowania produktu.

Bob Sparker Edytuj

Bob Sparker z Tales from Electricopolis posłużył jako specjalna inspiracja dla postaci Mettatona.

Sarah Edytuj

Sarah także była specjalną inspiracją przy tworzeniu Mettatona.

Michelle Czajkowski Edytuj

Michelle Czajkowskito autorka webcomicu, Ava's Demon, która pomagała przy tworzeniu Muffet.

Kenju Edytuj

Kenju to autor otoczenia w "Area 3" i "Area 4". Był także "hyper testerem".[3]

Merrigo Edytuj

Merrigo ks

Merrigo to główny projektant teł dla UNDERTALE. Tła, które tworzył dla gry można zobaczyć tutaj.

Drak Edytuj

Drak tworzył koncepcje grafik oraz testował finalny produkt.

Clairevoire Edytuj

Clairevoire tworzył koncepcje grafik oraz testował finalny produkt.

Easynam Edytuj

Easynam ks

Easynam brał udział w graficznym tworzeniu świata gry.[2]

Guzusuru Edytuj

Guzu ks

Angela "Guzusuru" Sham, znana dzięki swojej "A Lullaby for Gods" i "[S] ACT 7", które są animacjami do webcomicu Homestuck.[2]

Everdraed Edytuj

Everdraed współprojektował walkę z Photoshop Flowey'm i stworzył trailer dla Undertale.[4]

Flashygoodness Edytuj

Flashygoodness pomagał przy programowaniu.

Leon Arnott Edytuj

Leon Arnott pomagał przy programowaniu i jest odpowiedzialny za stworzenie wersji gry na Mac OS X.[5]

Mike Reid Edytuj

Mike Reid zaprojektował Glyde'a.[6]

Przypisy Edytuj

  1. Temmie Chang's offical tumblr.
  2. 2,0 2,1 2,2 UnderTale by Toby Fox — Kickstarter. & stycznia, 2015 z https://www.kickstarter.com/projects/1002143342/undertale/description
  3. "Also I helped work on the game! Made some environmental graphics and tilesets here and there and even playtested it. It’s good!" - Kenju. 15 września, 2015. Tumblr.
  4. "I love this game so much, I made the trailer for it! I did so after being super impressed by the demo, and asking Toby if there was some way I could help out." - Everdread. September 15, 2015. Steam.
  5. "Additionally, the Undertale demo is now available for Macintosh!!! (Thanks to Leon Arnott for making this happen.)" - Toby Fox. 23 czerwca, 2013. Tumblr.
  6. "I was given the opportunity (through Kickstarter) to submit a design for the monster in the game and I’m incredibly proud to have it included." - Mike Reid. 16 września, 2015. Tumblr.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki