FANDOM

Dogsong (pl. Psia Piosenka) to dwudziesty pierwszy utwór w albumie Undertale Soundtrack. Można usłyszeć go podczas walki z Greater Dogiem i w większości spotkań z Annoying Dogiem.

Utwór ten został skomponowany używając SoundFont z Mario Paint i Mario Paint Composer, podobnie jak inne kompozycje Toby'ego Foxa takie jak Karkat's Theme i Walls Covered In Blood. Dogsong oraz Tem Shop wywodzą się z tej samej melodii - Enemy Approaching.

Szybsza wersja tego utworu zostaje użyta także po oszczędzeniu Sansa na Ludobójczej Ścieżce. Muzyce towarzyszą wtedy słowa geeettttttt dunked on!!!.

Utwór ten gra również w 3 zakończeniach gry:

  • Na końcu Neutralnej Ścieżki jeśli protagonista zabije wszystkich bossów, ale nie tknie żadnego potwora. Sans wtedy zadzwoni i powie, że mały, biały piesek objął tron.
  • W zakończeniu brudnego hakera, którego można uzyskać tylko po edycji plików gry.
  • Na końcu Hard Mode gdy Annoying Dog przerywa i kończy grę, ku irytacji Toriel.

Bardzo zniekształcona i wolniejsza wersja tego utworu gra także podczas walki z Endogeny, jednym z Amalgamatów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki