FANDOM

Pierwsze PiętroEdytuj

Facet - Małż (1)Edytuj

Jest to potwór z głową w kształcie małża. Będzie on mówił o tym, jak przybył do Hotland, aby się czegoś napić. Jeśli protagonista będzie trzymał kubek wody, potwór to skomentuje.

Jeśli bohater zużyje całą wodę z dystrybutora i następnie ją wyleje, potwór powie, że teraz jest tutaj prywatny basen i gorsze rzeczy się zdarzały.

Biznesowe Kolesie (2 i 3)Edytuj

Są to dwa potwory, które przypominają smoka i ogień. Mówią o tym, że cieszą się z reaktywacji zagadek gdyż przez to nie muszą iść do pracy. Są także fanami programu Mettatona.

Lisia Głowa (4)Edytuj

To potwór, który przemawia pytaniami. Mówi o tym jak jego współpracownicy nie chcą mu pomóc z reaktywacją zagadek.

Fuku Fire (5)Edytuj

Potwór uwięziony w zachodniej części Hotland. Później z ulgą komentuje fakt deaktywacji laserów, gdyż była tam uwięziona od czasu ich włączenia. Wyglądem przypomina Grillby'ego, jednak poza tym nic ich nie łączy.

Dziewczyna z Deskorolką (6)Edytuj

Po uwolnieniu powie, że lekcje zostały odwołane przez reaktywację zagadek. Wyraża także ogromną niechęć do szkoły i stwierdza, że powinna być zamykana przy każdej możliwej okazji.

Drugie PiętroEdytuj

Heats Flamesman (1, 2 i 3)Edytuj

To mały, ognisty potwór, którego można znaleźć w Hotland. Po pierwszym spotkaniu poradzi on bohaterowi, by zapamiętał jego imię.

Później można go spotkać na trzecim piętrze na prawo od pomieszczenia przed MTT Resort. Nieważne czy protagonista powie mu, czy pamięta jego imię, zrobi on zdumioną minę i powie, że został łatwo pokonany. Gdy porozmawia się z nim drugi raz po tym jak powie mu się, że jego imię zostało zapamiętane, Heats stwierdzi, że ZAWSZE BĘDZIE PAMIĘTAŁ, ŻE PAMIĘTAŁEŚ natomiast jeśli powie mu się, że bohater zapomniał, powie, ŻE NIGDY NIE ZAPOMNI ŻE ZAPOMNIAŁEŚ.

Hot - Dogowa Harpia (4)Edytuj

Tego potwora można spotkać przy nielegalnej budce z hot - dogami Sansa. Stwierdzi ona, że szkielet nie zrzucił śniegu z dachu budki bo pewnie jest na to zbyt leniwy.

Hot - Dogowy Vulkin (5)Edytuj

To potwór, którego można zobaczyć obok nielegalnej budki z hot - dogami. Jest to Vulkin który przejawia ogromną radość z zakupu hot - doga.

Trzecie PiętroEdytuj

Przestraszony Pączkowy Facet (1)Edytuj

Ten potwór został zmuszony przez Muffet do kupienia jednego ze swoich pajęczych wypieków, przez co stracił wszystkie swoje pieniądze. Na końcu Pacyfistycznej Ścieżki postanawia już nigdy nie kupować niczego od pająków.

Diamentowi Chłopcy (2 i 3)Edytuj

Te potwory pojawią się wyłącznie gdy protagonista rozwiąże północną zagadkę. Są oni fanami Mettatona i mówią o swoich ulubionych momentach z jego programu. To co mówią to wskazówki jak zdobyć punkty ratingowe w walce z Mettatonem EX. Jednego z nich można zobaczyć na występie Mettatona w napisach końcowych Pacyfistycznej Ścieżki.

Lew w Sukience (4 i 5)Edytuj

Jest to lwo-podobny potwór oraz zagorzały fan Mettatona. Na końcu pacyfistycznej ścieżki, Mettaton podarowuje mu swoją sukienkę. Można go także zobaczyć jako widza podczas napisów końcowych ścieżki prawdziwego pacyfisty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki