FANDOM

Zagadki
Toriel sprite.png Ta strona jest obecnie w czasie edycji, pracuje nad nią Buka patrzy. Prosimy nie edytować tego artykułu dopóki ten szablon nie zniknie (za wyjątkiem małych poprawek ortograficznych, gramatycznych itd).
TO BYŁ TYLKO JEDEN WIELKI POKAZ. GRA. ALPHYS ROBIŁA Z CIEBIE BŁAZNA PRZEZ CAŁY TEN CZAS. MONITOROWAŁA CIĘ PRZEZ EKRAN, PRZYWIĄZAŁA SIĘ DO TWOJEJ PRZYGODY. ROZPACZLIWIE CHCIAŁA BYĆ JEJ CZĘŚCIĄ. ZDECYDOWAŁA UMIEŚCIĆ SIĘ W TWOJEJ HISTORII. REAKTYWOWAŁA ZAGADKI. WYŁĄCZYŁA WINDY. POLECIŁA MI CIĘ PRZEŚLADOWAĆ. WSZYSTKO PO TO, ABY MÓC OCALIĆ CIĘ OD ZAGROŻEŃ, KTÓRE WCALE NIE ISTNIAŁY. WSYZTSKO PO TO, ABYŚ MYŚLAŁ, ŻE JEST ŚWIETNĄ OSOBĄ... LECZ TAKOWĄ NIE JEST.
- Mettaton, na końcu CORE na Neutralnej Ścieżce

Zagadki oraz teleturnieje prowadzone przez Mettatona, z którymi konfrontuje się protagonista, przemierzając Hotland i CORE, ujawniane są później jako umyślnie reaktywowane przez Alphys.

Na Ludobójczej Ścieżce, Mettaton po prostu oznajmia protagoniście, iż Alphys odeszła, ogłaszając urlop. Wszystkie mechanizmy zagadek są wyłączone, windy są w pełni funkcjonalne, z zaimplementowanymi polami siłowymi zapobiegającymi przejściu protagonisty przez drugie piętro Hotland. Mettaton będzie czekał na końcu CORE, jako iż zmienił zdanie i zdecydował, że chce chronić potwory, szczególnie jego widownię, dlatego transformuje się w Mettatona NEO.

Pierwsze piętroEdytuj

TeleturniejEdytuj

Od razu po spotkaniu z Alphys w jej laboratorium, Mettaton wysadza ścianę i rozpoczyna teleturniej, z protagonistą jako uczestnikiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki