FANDOM

Mechanika Prawdziwego Czasu w Undertale działa poprzez wykorzystywanie obecnego czasu ustalonego w systemie operacyjnym, aby wprowadzić różnorakie zmiany. W przypadku Undertale, ta funkcja wprowadza głównie tylko kosmetyczne zmiany.

Spotkanie z Papyrusem Edytuj

Datingstart

Podczas spotkania lub randki z Papyrusem, można uruchomić specjalny HUD poprzez naciśnięcie klawisza C. Wyświetli on radary, zegary, populację i inne drobne oznaczenia. W dolnym lewym rogu można znaleźć małe jajko, a u góry wyświetla się zegar, który wskazuje obecny dzień. Ikona może być słońcem lub księżycem, w zależności od pory dnia, podczas której gracz gra.

Dialogi River Person Edytuj

Tra la la. Gdzieś już jest <dany dzień tygodnia>. Bądź ostrożny.
- River Person

Powyższy tekst jest jednym z przykładów, który może się pojawić podczas przejażdżki łódką z River Person. Miejsce określone jako "dany dzień tygodnia" zmienia się w zależności od dnia, który jest ustawiony w komputerze.

Konfiguracja Joysticka Edytuj

JoystickConfigSum
Podczas pobytu w konfiguracji joysticka, gra potrafi wykryć miesiąc i czas, który jest ustawiony w systemie operacyjnym, przez co komunikaty Annoying Doga dostosowują się do danej pory roku.

Cytaty Edytuj

  • Zima: "zimno na dworze, lecz pozostań ciepły w środku."
  • Wiosna: "czas wiosenny - wracamy do szkoły."
  • Lato: "spróbuj wytrzymać w życiodajnych promieniach słońca."
  • Jesień: "zmieć jeden liść - zmieć jeden problem."

Walka z So Sorry Edytuj

So Sorry jest ukrytym bossem, którego można spotkać tylko gdy data jest ustawiona na godzinę 20.00 dnia 10 października - przy tym ustawieniu, pojawi się on w Art Club.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki