FANDOM

ODPOWIADAJ POPRAWNIE... LUB ZGINIESZ!!!
- Mettaton przed Quizem

Metal Crusher (pl. Metalowy Zgniatacz lub Zgniatacz Metalu) to 50 utwór w Undertale Soundtrack. Utwór ten gra podczas walki z Mettatonem w jego pudełko-podobnej formie oraz podczas quizu. To jedna z piosenek w grze, które zostały w całości wygenerowane używając układów dźwiękowych. Melodia z tego utworu jest ponownie słyszalna w Death by Glamour.

Zawiera kawałki motywu Noisemaster'a fan-made song stworzonego przez Toby'ego Foxa dla komiksu Cucumber Quest, przed wydaniem gry.

Ciekawostki Edytuj

  • W plikach Undertale Demo możemy znaleźć niewykorzystany plik nazwany grandpasemi.ogg, który jest uproszczoną wersją kilku pierwszych sekund Metal Crusher.
    • Koreańska wersja Undertale Demo, bazowana na wcześniejszej wersji Angielskiego Demo, zawiera tekst sugerujący, że Semi miał dzwonić do protagonisty w sprawie Pizzy zamiast Alphys.
    • W wersji v1.001, ten plik audio powraca jako grandpatemi w formie efektu dźwiękowego i gra kiedy w potyczce z Temmie po wybraniu opcji "Daj Temmie Flakes" odmówimy podania płatków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki