FANDOM

Spoiler.png

Naps.png

Zamknięty dom.

Mystery Key (pol. Tajemniczy Klucz) to przedmiot sprzedawany przez Bratty i Catty. Sprzedawczynie komentują go słowami "????? Chyba do czyjegoś domu LOL." Klucz ten odblokowuje dostęp do budynku tuż przy domu Napstablooka.

Dodatkowe zastosowaniaEdytuj

  • Jeżeli klucz zostanie użyty przy Tajemniczych Drzwiach, pojawi się następujący tekst:
    • Użyłeś klucza, zamek wydaje z siebie dźwięk..... ponieważ klucz nie zmieścił się.
  • Jeżeli klucz zostanie użyty w walce z Mettatonem, pojawi się następujący tekst:
    • Użyłeś Mystery Key. Mettaton udaje, że go tu nie ma

Główny wątekEdytuj

Mystery key room.png

Wygląd wewnętrzny.

Czytając pamiętniki znajdujące się wewnątrz, można dowiedzieć się, że dusza zamieszkująca ten dom została wszczepiona w ciało Mettatona przez Alphys. Dusza ta pragnęła stać się cielesną istotą, ale nie mogła znaleźć sobie odpowiedniego ciała. Postanowiła założyć fanclub ludzi, do którego dołączyła jedynie Alphys. Skończyło się na tym, że naszkicowała i pokazała kuzynowi Napstablooka ciało, które "wykraczało poza granice (jego) wyobraźni".

WpisyEdytuj

  • Drogi Pamiętniczku: Niedawno siostra Shyren "upadła". To smutne. Shyren bez niej stała się... jeszcze bardziej zamknięta w sobie. Zagadałem do niej i powiedziałem, że... ona, Blooky i ja powinniśmy kiedyś wystąpić razem. Wydawało mi się, że spodobał się jej ten pomysł.
  • Droższy Pamiętniczku: Lubię kupować nowe pamiętniki na każdy wpis jaki zamieszczam. Kocham zbierać pamiętniki.
  • Najdroższy Pamiętniczku: Nasz kuzyn opuścił farmę, aby stać się manekinem treningowym. Zostaliśmy tylko Blooky i ja. Blooky zapytał się mnie czy też będę chciał stać się cielesny. Wydawał się taki... zrezygnowany... daj spokój, Blooky. Wiesz, że nigdy nie zostawiłbym cię samego. A poza tym... nigdy nie znalazłbym idealnego ciała.
  • Mój Kochany Pamiętniczku: Spotkałem dziś kogoś... interesującego. W zeszłym tygodniu ogłosiłem nabór do Fanclubu Ludzi. Dziś odbyło się pierwsze spotkanie. Poza mną przyszła tylko jedna osoba. Szczerze mówiąc, jest dziwna. Ma obsesję na punkcie tych beznadziejnych kreskówek. Ale w sumie jest też całkiem zabawna... Chciałbym zobaczyć ją jeszcze raz.
  • Pamiętniczku... Kochanie: Moja kolekcja pamiętników bajecznie się rozrosła. Teraz mam chyba z pięć.
  • Drogi Pamiętniczku: Dziś zaskoczyła mnie czymś nowym. Mianowicie szkicami ciała, które chce dla mnie zbudować... ciała, które wybiega poza granice mojej wyobraźni. W tej formie naprawdę mógłbym poczuć się... "sobą". Nie mogę stać się gwiazdą, pozostając w mojej obecnej postaci. Wybacz, Blooky. Moje marzenia nie mogą na nikogo czekać...

CiekawostkiEdytuj

  • Jeżeli podczas pobytu w tym domu, protagonista zadzwoni do Undyne i Papyrusa, Papyrus zacznie naśladować Mettatona, który niegdyś był "HAPPSTABLOOK, SZCZĘŚLIWY DUCH".
    No!g.png

    "Cena" proponowana przez Temmie.

  • Mystery Key to jeden z niewielu przedmiotów, których nie chce kupić Temmie. Zamiast proponowanej ceny, wyświetla się napis "NO!G".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki