FANDOM

BS1.png
BS2.png

Nasiona Mostu (ang. Bridge Seed) to pąki kwiatów, które można znaleźć w Wodospadzie. Po włożeniu czterech takich na wodę wyrastają z nich kwiaty, po których protagonista może się poruszać.

WykorzystanieEdytuj

Pierwszy pokójEdytuj

  • Nasiona mogą być stosowane do skonstruowania mostu do przejścia basenu.

Drugi pokójEdytuj

  • Nasiona mogą być stosowane do zbudowania mostu potrzebnego do przejścia basenu.
  • Nasiona mogą być wykorzystane do budowy mostu na wyspie, w basenie w lewym dolnym rogu, który zawiera znak, na którym jest napisane: Gratulacje! Nie rozwiązałeś zagadki!.
  • Nasiona mogą być wykorzystane do budowy mostu na dole po prawej stronie, aby uzyskać dostęp do tajemniczego przedmiotu o nazwie Abandoned Quiche.

ZagadkiEdytuj

Zobacz: Wodospad/Zagadki.
Bridgeseedpuzzle1.png

Nasiona Mostu to pąki kwiatów które można znaleźć w Wodospadzie. Po włożeniu czterech takich na wodę wyrastają z nich kwiaty po których można się poruszać.

Pierwsza zagadka z nasionami mostu którą spotyka protagonista to mała szczelina. Jeśli bohater zadzwoni w tym pomieszczeniu do Undyne, ta będzie kpić z niego gdyż nie jest on w stanie po prostu przez nią przeskoczyć.

Bridgeseedroom.png

Zagadka może zostać rozwiązana poprzez wypuszczanie nasion z drewnianego mostu

Druga zagadka ma więcej rozwiązań, gdyż pomieszczenie jest większe i jest w nim więcej wody na której można umieścić nasiona. Także tutaj zostaje przedstawiony Kwiatowy Dzwon który powoduje, że nasiona mostu regenerują się do swoich oryginalnych pozycji jeśli zostaną źle rozmieszczone.

Nasiona w tym pomieszczeniu mogą zostać rozstawione na cztery różne sposoby:

  • Dwa z nich pozwolą protagoniście na wstęp do innych pomieszczeń.
    • Tylko jeden umożliwia powrót po rozwiązaniu.
  • Jeden umożliwia odczytanie znaku który mówi Gratulacje! Nie rozwiązałeś zagadki.
  • Jeden pozwala znaleźć pomieszczenie z ławką pod którą znajduje się Opuszczone Ciasto.

Według rozmowy telefonicznej z Undyne, ona i Alphys stworzyły w tym pomieszczeniu wiele błotnych płytek i zamków z piasku, jednak Undyne wszystko zniszczyła.[1]

Zobacz takżeEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Alphys pomogła mi z ułożeniem błotnych płytek do tej zagadki. Było dużo roboty, ale zbudowałyśmy zamki z piasku. Jesteśmy dobrą drużyną. Ona jest dobra w budowaniu ich... A ja w ich niszczeniu!! - Undyne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki