FANDOM

Alphys gra.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Zagadki
PRZYGOTUJ SIĘ!! NA TRUDNE UNIKI! NA ŁATWNE UNIKI! NIEBEZPIECZEŃSTWA! ZAGADKI! ZABAWY! ŁAMIGŁÓWKI! BYCIE ZŁAPANYM!! I INNE RODZAJE AKTYWNOŚCI PRZYNOSZĄCE ZABAWĘ. PRZEKĄSKI SĄ W CENIE... JEŚLI SIĘ ODWAŻYSZ!
- Papyrus

Niewidzialny Elektryczny Labirynt Edytuj

Prondipap.gif

Porażony prądem Papyrus.

Niewidzialny Elektryczny Labirynt jest pierwszą zagadką, która występuje w Snowdin. Polega ona na przejściu przez niewidzialny labirynt z kulą, którą powoduje porażenie prądem, gdy idzie się złą ścieżką.

Kiedy gracz się poruszy w stronę labiryntu, Papyrus zostaje porażony prądem, ponieważ zapomina oddać protagoniście kuli. Po zauważeniu tej pomyłki szkielet wraca się do człowieka przez teren zagadki, zostawiając ślady. Jeśli pomimo tej podpowiedzi gracz obierze złą drogę i porazi go prąd, nie zabierze on mu żadnego HP.

Jeżeli Frisk po prostu obejdzie zagadkę, Papyrus zapyta ją, czy to nie niegrzeczne, zważając na to, iż wykonał tę zagadkę dla niej. Powrót na początek skutkuje kolejnym pytaniem szkieleta: czy gracz tak samo traktuje matkę, gdy ta tworzy dla niego zagadkę. Ostatecznie podsumowuje wszystko stwierdzeniem "LUDZIE...".

Gra w piłkę Edytuj

W budowie.

Możliwe rezultaty Edytuj

Flaga Opis Wymagania
Spr iceflag 5.png Nawet wtedy, gdy czułeś się uwięziony, robiłeś notatki i osiągnąłeś koniec "Kuli". (Zyskujesz 2G) Rzuć piłkę i walcz, by trafiła do otworu.
Spr iceflag 3.png Podskoki i kręcenie, Twój oryginalny styl pozwolił Ci się przebić. (Zyskujesz 2G) Rozegraj to szybko, trzymając się blisko piłki i prowadząc ją do końca.
Spr iceflag 6.png "Kula" jest "Mała". Czekałeś wciąż na tę okazję... zdetronizowałeś "Kulę" z ostrym atakiem. (Zyskujesz 4G) Rozegraj to w jakikolwiek sposób, ale poczekaj, aż piłka stanie się mała, a następnie włóż ją do otworu.
Spr iceflag 4.png Twoja opieka i troska o "Kulę" przyniosła Ci pyszne zwycięstwo. (Zyskujesz 1G) Dotknij piłki kilka razy i rozegraj to spokojnie oraz pewnie.
Spr iceflag 1.png Jesteś typem osoby, która uderza pięścią we wszystko co stanie jej na drodze. (Zyskujesz 5G) Rozegraj to ekstemalnie szybko i dokładnie.
Spr iceflag 2.png Twoja dokładność najpewniej położyła kres chaosowi "Kuli". (Otrzymujesz 3G) Rozegraj to bardzo ostrożnie, lecz nie za szybko.
Spr iceflag 0.png Odwaga. Sprawiedliwość. Uczciwość. Życzliwość. Wytrwałość. Cierpliwość. Używając tych cech, mogłeś wygrać Grę w Piłkę. (Otrzymujesz 50G) Rozegraj to ekstremalnie ostrożnie i doprowadź kulę do otworu w ciągu 10 sekund.
Spr iceflag 0.png Spróbuj na tyle ile możesz wciąż być sobą. (Otrzymujesz 10G) Otrzymanie czerwonej flagi po raz drugi (i przez następne) na obecnym pliku ZAPISu.

Wykreślanka Słów dla Potwornych Dzieciaków Edytuj

W budowie.

Śnieżna Zagadka Edytuj

W budowie.

Zagadka XOXO Edytuj

W budowie.

Kolorowe Kafelki Edytuj

W budowie.

Rękawica Morderczego Terroru Edytuj

W budowie.

Ciekawostki Edytuj

  • Przez sposób zaprojektowania zagadki z kafelkami, szansa na pojawienie się takiego układu kafelków, jaki zostaje ukazany w grze, wynosi 1 na 36,703,368,217,294,125,441,230,211,032,033,660,188,801, (36.7 duodecillion lub 7 do potęgi 48).
  • Przyciski w zagadce XOXO mogą być odniesieniem do kontrolek na padzie PlayStation. Zagadka zawiera ważne elementy dla konsoli: niebieskie symbole X, czerwone/różowe okręgi i zielone trójkąty.
  • W wykreślance słowa: Potwór, Szkielet, Syrena i Robot mogą odnosić się do postaci z uniwersum Undertale: Toriel, Papyrusa/Sansa, Undyne oraz Mettatona. Natomiast nazwy pór roku mogą nawiązywać do lokacji z gry (Ruiny - jesień, Snowdin - zima, Wodospady - wiosna i Hotland - lato) ze względu na panujące tam warunki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki