Spoiler.png

Tajemnicze Drzwi to lokacja którą można znaleźć w Lesie Snowdin na południe od zagadki z X i O. Są to drzwi oznaczone Runą Delty które są otoczone świecącymi grzybami. W tym pomieszczeniu, przed walką z Papyrusem, można się spotkać z Glydem.

Otwieranie drzwiEdytuj

Aby otworzyć drzwi, protagonista musi uniknąć wszystkich imion w napisach końcowych Prawdziwej Pacyfistycznej Ścieżki. Są jeszcze inne sposoby na otwarcie drzwi, jak na przykład edycja danych ZAPISU.

Za drzwiami znajduje się pokój dewelopera w którym znajduje się Annoying Dog, który reprezentuje Toby'ego Foxa, komputer włączony do złych postów które stworzył pies, puzzle, lina, tekst do powiedzenia, konwerter który informuje gracza, że pies jakoś zaprogramował grę oraz Dog Residue.

CiekawostkiEdytuj

  • Pies zrobiony z osadu, który następnie się rozpada to nawiązanie do strony nr. 2832 z webcomicu Homestuck.
  • Kawałek tkaniny, na której leży Annoying Dog, jest odniesieniem do tego, że Toby Fox musi zrobić patcha do gry (pl. Patch - Łatka).

Więcej z Fandomu