FANDOM

Tough Glove (pol. Wytrzymała Rękawica) - to broń, którą można znaleźć w pierwszej Międzywymiarowej Skrzyni, pojawiającym się w Lesie Snowdin. Można ją także kupić u Snowdin Shopkeeper. Ten przedmiot jest powiązany z Pomarańczową DUSZĄ. Jego defensywnym odpowiednikiem jest Manly Bandanna.

Jego animacja ataku to kilka małych piąstek (waha się pomiędzy 1 a 4) pojawiających się za każdym razem kiedy gracz wciśnie [Z] na klawiaturze. To razem składa się na jedną falę uderzeniową, która zadaje obrażenia przeciwnikowi.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeżeli Punch Card zostanie użyta podczas gdy protagonista wyposażony jest w Tough Glove, jego atak podniesie się o 6.
  • Jeden ze stylów walki postaci Saitamy z mangi One-Punch Man polega na wypuszczeniu salwy szybkich, pojedynczych uderzeń pięścią. Kiedy skończy, składa całe zadane obrażenia w jedną falę lub eksplozję. Animacja ataku Tough Glove działa na podobnej zasadzie. 
  • Wyglądem przypomina rękawice, które Mettaton nosi w swojej pierwotnej wersji. Najbardziej widoczną różnicą jest ilość palców, która w Tough Glove wynosi 5, zaś u rękawic noszonych przez Mettatona - 4.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki