FANDOM

Alphys gra Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Ten artykuł zawiera listę zmian wprowadzonych w nowszych wersjach Undertale.

UNDERTALE v1.001v1Edytuj

Ta aktualizacja została wydana 8 marca 2016 i wprowadza poprawkę do pliku steam_api.dll celem zapewnienia, że Undertale będzie współpracować z najnowszą wersją klienta Steam.[1]

UNDERTALE v1.001Edytuj

Aby zobaczyć zmiany jako obrazy, zobacz to

Toby Fox po raz pierwszy ogłosił UNDERTALE v1.001 12 stycznia 2016 roku. Testy bety tej aktualizacji zaczęły się 19 stycznia 2016 i były dostępne jedynie dla osób posiadających Undertale na Steamie; aktualizacja stała się oficjalnie dostępna 20 stycznia tegoż roku i dzień później, 21 stycznia, została udostępniona osobom, które zakupiły wersję pozbawioną DRM.

  • Dodano ekran startowy, który wydaje się być rozciągniętym obrazem o rozdzielczości 320 x 80px zawierającym logo gry.
  • Numer wersji Undertale został zmieniony.
  • Zmieniono ekran konfiguracji joysticka w efekcie czego napis "JOYSTICK CONFIG" jest grubszy, wiadomość dotycząca pór roku nie jest już przechylona, i tekst "Analog Sensitivity Sensitivity" ma teraz odstępy.

PrzypisyEdytuj

  1. "Jeżeli ktokolwiek otrzymał "aktualizację" Undertale na Steamie to niech wie że to tylko zmiana DLL zapewniająca że UNDERTALE działa z najnowszą aktualizacją klienta Steam" - Toby Fox, 9 marca 2016. Twitter.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki