FANDOM

Undyne i ja przychodzimy tam cały czas.. Znajdujemy tam mnóstwo świetnych rzeczy.
- Alphys, na Prawdziwej Pacyfistycznej Ścieżce

Wysypisko Śmieci (ang. Garbage Dump) to rejon, położony w najniższym punkcie Wodospadu, gdzie zbierają się śmieci z Podziemia oraz Powierzchni.

OpisEdytuj

Dump2

Wysypisko Śmieci to wilgotny, pokryty śmieciami teren umieszczony w dolnej części Wodospadu. Podobnie jak resztę Wodospadu, charakteryzuje go ciemnogranatowa woda i purpurowe ściany. Znajdują się tam hałdy kolorowych odpadków. Można zauważyć tam także jedno łoże ze Złotych Kwiatów.

Przedmioty, które można tam znaleźć:

  • Stary rower
  • Zepsuty komputer stacjonarny
  • Lodówka zawierająca Astronaut Food
  • Pudełko na DVD po anime ze śladami pazurów
  • Żółte Imiona (jeżeli protagonista wyłączy Żółty Tekst wskazujący na możliwość oszczędzenia potworów)

Główny WątekEdytuj

Po pościgu wzdłuż długiego mostu, protagonista zostaje przyparty do muru przez Undyne. Strażniczka próbuje zabić protagonistę poprzez zawalenie mostu, na którym ten stoi. Plan Undyne nie dochodzi do skutku, ponieważ protagoniście udaje się przeżyć upadek. Podczas wpadania do Wysypiska Śmieci postać ma widzenie, w którym słyszy głos dziecka, mówiącego do upadłego człowieka. Następnie bohater budzi się na łożu złotych kwiatów.

Przechodząc przez wysypisko, protagonista napotyka Mad Dummy'ego, który musi zostać pokonany. Po walce pojawia się Napstablook, który zaprasza bohatera do swojego domu.

Prawdziwa Pacyfistyczna ŚcieżkaEdytuj

Dump3

Alphys na Wysypisku Śmieci.

"Randka" z Alphys ma miejsce na wysypisku śmieci. Według notatek Alphys, które można znaleźć w Prawdziwym Laboratorium, wysypisko stało się jej żywiołem od kiedy zaczęła czuć się winna przez eksperymenty z Amalgamatami.

CiekawostkiEdytuj

  • Wielokrotne spoglądanie na hałdy śmieci wywołuje podobne komunikaty jak z górkami śniegu w Snowdin.
  • Bratty i Catty biorą swoje towary z Wysypiska Śmieci.
  • Jeśli zmienimy kolor informujący o możliwości oszczędzania potwora z żółtego na różowy będziemy mogli znaleźć stare żółte napisy w górach śmieci.
  • Undyne mówi, że pierwszy raz spotkała Alphys właśnie na Wysypisku Śmieci, gdy ta spoglądała w przepaść do której spływały śmieci. Te spotkanie było niespodzianką dla Alphys. Obydwie postacie uważały, że to dobre miejsce do dzielenia wspólnych pasji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki